Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Heeft u een klacht?

Bent u ontevreden over de geboden zorg? Of heeft u een andere klacht?

1. Maak het bespreekbaar bij uw behandelde huidtherapeut.

De eerste stap is dat u een gesprek aangaat met de huidtherapeut bij wie onder behandeling bent. Het is goed mogelijk dat uw huidtherapeut niet beseft dat u ontevreden bent over de geleverde zorg. Of dat er sprake is van een misverstand. Meestal leidt een gesprek met uw huidtherapeut al tot een oplossing.

2. Het is goed mogelijk dat u samen met de huidtherapeut niet tot de gewenste oplossing komt of dat u liever geen gesprek aan wilt gaan, dan kunt u uw klacht indienen bij de klachten-geschillenregeling Paramedici. De klachten- en geschillenregeling Paramedici biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris bekijkt uw klacht, geeft desgewenst advies over het indienen van een klacht en kan u helpen bij het formuleren ervan en zoekt naar een oplossing. Op de webiste van het klachtenloket paramedici vindt u formulier en nader uitlge om uw klacht in te kunnen dienen. Heeft u vragen dan is het mogelijk om het klachten loket via e-mail of telefonisch te benaderen.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.